Wat is bonsai-stek?

Hier vind u algemene informatie over bonsai-stek.nl
Gesloten
Bonsai-stek
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Wat is bonsai-stek?

Bericht door Bonsai-stek » 19 feb 2018, 22:36

bonsai-stek, de plek voor elke bonsai gek!

Of u nou net begint of al meer ervaren bent iedereen is hier welkom!

Bonsai-stek is een forum gebaseerde website om bonsai hobbyisten uit Nederland en België een plek te bieden om progressies van de collectie bij te houden en om van elkaar te leren!

Uniek op bonsai stek is het mijn collectie gedeelte van de site.

Het hoofd doel van bonsai-stek.nl is het aanbieden van een plek waar u een overzichtelijke progressie op kunt bouwen van de bomen in uw collectie u kunt er geheel vrijblijvend gebruik van maken op welke manier dan ook.

Mijn collectie

Dit forum onderdeel is bedoeld voor de bonsai liefhebbers onder ons die graag goed de werkzaamheden aan hun bomen en projecten willen documenteren.
Door het gebruik van het logboek bent u nooit meer uw aantekeningen of foto's kwijt en met de technologie van tegenwoordig is uw collectie altijd en overal bereikbaar via uw telefoon, tablet of pc

Meer informatie over mijn collectie

De bonsai-stek kennisbank

Naast het bijhouden van uw progressies vind Bonsai-stek ervaringen delen en van elkaar leren ook een belangrijk iets,
Daarom heeft bonsai-stek een bonsai kennisbank gecreëerd om vooral de beginnende hobbyisten op weg te helpen om de basis kennis op orde te krijgen.

Het doel is om zoveel mogelijk kennis overzichtelijk te archiveren in de kennisbank zodat eigenlijk alles wat met bonsai te maken heeft snel vindbaar is op één plek.

Meer informatie over de kennisbank

Het bonsai-stek forum

naast mijn collectie en de kennisbank is er ook een regulier forum waar alles omtrent de hobby besproken kan worden de prille beginner maar ook de ervarenere hobbyisten kunnen hier terecht voor hun vragen of discusseren over alles wat met bonsai te maken heeft!

U vind het forum hier.

Gesloten

Terug naar “Bonsai-stek informatie”