Bonsai-stek Mijn collectie

Hier vind u algemene informatie over bonsai-stek.nl
Gesloten
Bonsai-stek
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bonsai-stek Mijn collectie

Bericht door Bonsai-stek » 08 feb 2018, 23:17

Mijn collectie

Uniek op bonsai stek is de mijn collectie categorie.
Dit forum onderdeel is bedoeld voor de bonsai liefhebbers die het leuk en handig vinden om de werkzaamheden aan hun bomen en projecten online te documenteren.

Daarnaast is het afhankelijk van de persoonlijke voorkeur mogenlijk om het logboek en werkzaamheden te delen met medehobbyisten of het enkel privé te gebruiken

Hier onder vind u een omschrijving hoe het werkt en een uitleg van de verschillende keuzes in de mogenlijkheden tot het gebruik van het persoonlijke logboek:

hoe werkt het?

Bonsai-stek creëert een forum voor u in de categorie "mijn collectie"

Dit stuk forum kan gebruikt worden als uw persoonlijke bonsai logboek.
Hier heeft u de mogenlijkheid van elke boom die in uw bezit is een onderwerp aan te maken om alle werkzaamheden in bij te houden zoals waneer de boom verpot is of gesnoeid, bedraad etc.
U bent er volledig vrij in hoe en wat u wilt documenteren.
Er kunnen foto's geupload en geplaatst worden in de onderwerpen en berichten zo krijgt u een mooi overzicht van de progressie van uw boom/project.

Het werkt allemaal via het forum van bonsai-stek dat bereikbaar is via de telefoon, tablet of computer hierdoor is uw collectie altijd en overal toegankelijk !
Nog een bijkomend voordeel is dat bonsai-stek regelmatig een back up van de server zal maken en u dus verzekerd zult zijn dat uw gedocumenteerde foto's en informatie blijven bestaan.

De verschillende keuzes in het gebruik van uw logboek:
  • Prive:
    Persoonlijk forum alleen toegankelijk en zichtbaar voor u alleen.
    Uw onderwerpen in het logboek zullen ook niet meegenomen worden in de zoekresultaten van het bonsai-stek forum.

Wilt u tijdelijk of enkel bepaalde leden toegang geven tot uw collectie dan kunt u contact op nemen met het beheer van bonsai-stek.nl
  • Openbaar inclusief gasten:
    Uw collectie is zichtbaar voor geregistreerde gebruikers maar ook voor niet geregistreerde bezoekers.

Wilt u bijvoorbeeld een van uw bomen delen op facebook of andere social media dan kunnen mensen uw collectie inkijken zonder registratie of aanmelding.

De reageer functie van het forum is ingeschakeld.

U heeft zelf de controle of geregistreerde leden wel of niet kunnen reageren op uw onderwerpen in uw collectie.
    zijn reacties niet gewenst dan kunt u het onderwerp sluiten en kan er door leden niet meer gereageerd worden.
    Zijn reacties wel gewenst kan het onderwerp open blijven
  • Openbaar exclusief gasten:
    Uw collectie is alleen zichtbaar voor geregistreerde gebruikers van bonsai-stek.nl

De reageer functie van het forum is ingeschakeld.

U heeft zelf de controle of geregistreerde leden wel of niet kunnen reageren op uw onderwerpen in uw collectie.
    zijn reacties niet gewenst dan kunt u het onderwerp sluiten en kan er door leden niet meer gereageerd worden.
    Zijn reacties wel gewenst kan het onderwerp open blijven.
  • Semi openbaar:
    Uw collectie is alleen zichtbaar voor geregistreerde leden van bonsai-stek.nl

de reactie functie is volledig uitgeschakeld in de forum instellingen.

Hier vind u een voorbeeld logboek met een topic waarin de werking verder word uitgelegd.

Voorbeeld logboek

Hoe krijg ik toegang tot mijn collectie?

Mijn collectie is gratis en word beschikbaar gesteld voor alle hobbyisten die er gebruik van willen maken.

Het enigste wat u hoeft te doen is zich vrijblijvend aanmelden op bonsai-stek en het ons laten weten!

Heeft u interesse in een eigen logboek
Of heeft u misschien nog vragen?

Laat het bonsai-stek weten door in het Bonsai-stek algemeen forum een onderwerp te starten met een vermelding van mijn collectie in de titel.
Of stuur de beheerder van bonsai-stek een persoonlijk bericht of e-mail

Gesloten

Terug naar “Bonsai-stek informatie”